Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl (Лідл) готова розпочати свою роботу на ринку України.
Про це повідомляє німецьке виданні «Lebensmittel Zeitung» з посиланням на запит корпорації Schwarz, якій належить цей торговий бренд, інформує «Публіцист».
Як зазначається, компанія вже призначила керівника головного офісу Lidl Україна Адама Мішчишина., який раніше очолював мережу Lidl в Польщі.
Нагадуємо: «ПриватБанк» ввів ліміт кількості переказів з картки на картку
При цьому в корпорації ствержують Schwarz, що саме українська мережа АТБ нібито копіює концепти Lidl. Саме тому подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для популярної мережі АТБ в Україні.
При цьому засновники німецького бренду наголошують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Що таке мережа супермаркетів Lidl?
Lidl - німецька міжнародна мережа супермаркетів, яка присутня в більшості країн Європейського Союзу і розвивається на ринках Австралії та США.
Датою заснування вважається 1930 рік, коли Йозеф Шварц став партнером у фруктового оптовика Südfrüchte Großhandel Lidl & Co.
Належить Lidl Stiftung & Co. KG. Мережа Lidl включає більше 10 000 магазинів по всьому світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць. Штат компанії складається майже з 80 тисяч співробітників.
Минулого року компанія розпочала діяльність своїх магазинів в Латвії. Там лише за один день відкрили 15 супермаркетів.
Мережа АТБ
АТБ-маркет - найбільша мережа магазинів України, яка була заснована в 1993 році. ВМережа продуктових супермаркетів «АТБ-Маркет» входить до складу дніпровської корпорації «АТБ».
Читайте також: Співробітник «Укрпошти» вимагає 1 мільярд євро компенсації за примусову вакцинацію від COVID-19
У 2000-х роках мережа «АТБ» вперше в Україні впроваджує нову систему самообслуговування в форматі дискаунтер — крамниця з широким асортиментом товарів за оптовими цінами. На даний момент щодоби в магазинах мережі роблять покупки більш 4 млн українців.
Також бренд АТБ увійшов в топ-5 найдорожчих брендів України, зокрема став найдорожчим в сфері рітейлу.
Крім того, АТБ посів перше місце серед вітчизняних компаній за обсягами прибутку, витіснивши звідти багаторічних незмінних лідерів - ресурсно-сировинні державні монополії.
Підписуйтеся на наш Телеграм і Фейсбук