В Україні запустили грузинський fashion-маркетплейс Phubber, який працює як соціальна мережа.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив один із засновників проекту Леван Жабуя, інформує «Публіцист».
Тим часом інший співзасновник проекту Гіоргі Чугошвілі у соцмережі запросив до співпраці продавців.
Раніше засновники сервісу розповідали, що у 2021 році мають намір інвестувати в український сервіс близько 300 тисяч доларів та набрати 120 тисяч користувачів.
Що таке Phubber?
Phubber – це fashion-маркетплейс, створений в Грузії. На ньому дизайнери, локальні бренди та звичайні користувачі можуть продавати одяг — новий і старий. Сервіс заснований у 2018 році на прикладі Instagram.
Читайте також: В Україну планує зайти німецька мережа супермаркетів Lidl для конкуренції з АТБ
На платформі продаються як бувші у використанні речі (б/в), так і нові. Чимало дизайнерів продають свої попередні колекції через сайт. Крім того, свої речі на Phubber завантажують грузинські місцеві бренди
За кілька років грузинський стартап виріс з чотирьох осіб до команди у декілька десятків людей.
На сьогоднішній день програму на Android завантажили вже понад 50 тисяч користувачів.
В 2021 році творці сервісу вирішили приїхати до Києва, щоб підготуватися до запуску в Україні. Головні їх конкуренти в Україні Le Boutique, OLX, Shafa.ua, Prom.ua та частково Kasta і Rozetka. Також, сервіс є альтернативою для тих, задається запитанням - як продавати одяг в Інстаграм, в якому недостатньо функціоналу для повноцінних продажів.
Читайте також: Mastercard офіційно вводить платежі у криптовалюті а також інші новини Економіки.
Підписуйтеся на наш Телеграм і Фейсбук